A kutatási eredményekből többek közt kiderül, hogy a fiatalabb generációk számára már nem értelmezhető a digitális világ megkülönböztetése a „valós” világtól, számukra nem érthetőek ezek a fogalmak. A magyarok internethasználati szokásairól és a digitális fejlődés szemléletformáló hatásairól ad átfogó képet a Kantar Hoffmann Connected Life nemzetközi felmérése a 14 év feletti heti internetezők körében, illetve az ezt kiegészítő etnográfiai és szemiotika vizsgálat, valamint 11 hazai szakértő háttérelemzése. A digitalizáció kulturális hatásait feltérképező kutatás a Magyar Telekom megbízásából készült. Az eredményekből kiderül, hogy az internetező magyarok naponta 2,5 órát töltenek átlagosan az online térben, a kapcsolódások fele telefonról, fele pedig PC-ről történik. Öt…
A cikk folytatódik: http://hazesotthon.co.hu/gyerekszoba/2018/02/11/egyesult-a-digitalis-es-a-valos-vilag-a-fiatalok-szamara.html
- Hirdetés -