A társaság közleménye szerint a gyár az idén is a főszezonnak számító május-szeptember közötti időszakban teljesítette az egész évre tervezett volumen több mint felét, 55 százalékát, 2,4 százalékkal meghaladva a 2021-es szezonét, illetve több mint 20 százalékkal a 2020-as öt hónap eredményeit. A piaci adatok szerint tavaly az egy főre eső ásványvíz fogyasztás átlagosan mintegy 120 liter volt, kissé elmaradva az eddigi csúcsnak számító 2019-es 131 litertől. Az alkoholmentes italok fogyasztásán belül az ásványvizek tavaly majdnem 50 százalékos arányt értek el, a fogyasztás másik felét a szénsavas üdítők, ízesített vizek, valamint a gyümölcslevek, illetve a jeges teák tették ki. A…
A cikk folytatódik: http://sikeresceg.co.hu/menedzsment/2022/09/20/iden-ot-szazalekkal-tobb-asvanyviz-gyartasat-tervezi-a-coca-cola-hbc-magyarorszag.html
- Hirdetés -