„A kibertér folyamatosan tágul, mint a világegyetem. Szinte mindenre van technológiai megoldás, csak az a kérdés, hogy ez így nem túl bonyolult-e az ügyfélnek” – ezzel a dilemmával indította előadását Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője egy szerdai szakmai rendezvényen. Németh Balázs megfigyelése szerint nem csupán a banki technológiák fejlődtek az elmúlt három évben, de az ügyfelek is. Általánossá vált az állandó online jelenlét, egy-egy banki átutalásért ma már senkinek nem muszáj bemennie a bankfiókba. Az ügyfelek döntő többsége megjósolhatatlanul szörfözik a különféle platformok – applikációk, honlapok, közösségi médiafelületek ‒ között, ahol, ha szükséges, fizetnek is egy-egy szolgáltatásért, megrendelt árucikkért, vagy éppen egy…
A cikk folytatódik: http://penzugyguru.co.hu/o-hogyan-csinalta/2022/10/13/a-digitalis-asszisztens-eppen-csak-randevuzni-nem-lehet-vele.html
- Hirdetés -