A hazai e-kereskedelem a koronavírus-járvány előtti években átlagosan évi 16 százalékkal bővült, ezt követte a 2020-as 45,4 százalékos és a 2021-es 32 százalékos növekedés. Tavaly a globális és hazai gazdasági hatások miatt a fogyasztói szokások átrendeződtek, ami a bolti vásárlásnak kedvezett, de az online szektor Magyarországon még így is növekedési pályán tudott maradni, más európai országokkal ellentétben – mondta a szakértő. A hagyományos boltok súlyának erősödése miatt az e-kereskedelem teljes kereskedelmen belüli részesedése a 2021. évi 10,4 százalékos rekordszintről 2022-ben visszaesett 9,6 százalékra. Madar Norbert ugyanakkor kiemelte: a magyar fogyasztók egyre jobban kedvelik az online vásárlást, a piac növekedésének elsődleges…
A cikk folytatódik: http://sikeresceg.co.hu/penzugyek/2023/05/19/a-belfoldi-online-kiskereskedelmi-forgalom-9-9-szazalekkal-bovult-tavaly.html
- Hirdetés -