Kezdőlap Gazdaság A gyerekek bevásárlókosarán is jól látszik a drágulás

A gyerekek bevásárlókosarán is jól látszik a drágulás

A K&H által összeállított gyerekinflációs kosárban szereplő termékek – a kakaós csiga mellett a gyümölcsjoghurt, hamburger, narancslé, hátizsák és szemüvegkeret – összesen majdnem 36 ezer forintba kerültek az idén, ami 21 százalékos éves áremelkedésnek felel meg. Azaz a gyerekekhez köthető termékeken is jól látható az infláció.  Tovább gyorsult az infláció Magyarországon, októberben 21,1 százalékos volt a drágulás éves üteme, szemben a szeptemberi – már akkor is évtizedes rekord – 20,2 százalékkal. Az áremelkedés nagyrészt köszönhető az élelmiszerek 40 százalékos drágulásának. A magas infláció szinte mindenkit érint, így a gyerekeket is. A K&H a hivatalos inflációs kosárban szereplő termékek közül kiválasztott…

- Hirdetés -
MEGOSZTÁS
- Hirdetés -